Klachten regeling

3

We horen het graag als iets beter kan

Bij Kanslokaal streven we elke dag naar de best mogelijke ondersteuning voor kinderen, ouders, scholen en gemeenten. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. In dat geval vinden we het belangrijk dat je dit met ons deelt. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.

Formele klachten procedure

Een klacht kan altijd voorkomen, ook al proberen we dat te vermijden.

Je kunt een klacht op verschillende manieren kenbaar maken:
per brief, per e-mail, via een medewerker of rechtstreeks via de directeur, mw. K. Wolfert.

Let op: anonieme klachten nemen we niet in behandeling.

Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.

Na ontvangst nemen we contact met je op. We streven ernaar om de klacht binnen veertien werkdagen te behandelen. Lukt dat niet, dan ontvang je hierover bericht en geven we aan binnen welke termijn je alsnog reactie kunt verwachten.

Is de uitkomst voor jou niet aanvaardbaar? Dan kun je in beroep gaan bij de onafhankelijke Commissie van Beroep van Onderwijsontwikkeling Nederland (OON).

Deel hieronder je klacht:

Klachtenregeling

Laat je e-mailadres achter als je een reactie wilt ontvangen
Wil je dat we contact met je opnemen?

Wat gebeurt er met je klacht?

• Binnen 5 werkdagen ontvang je van ons een bevestiging.
• We streven ernaar om je klacht binnen 14  werkdagen inhoudelijk te behandelen.
• We nemen contact met je op om, indien nodig, samen naar een oplossing te zoeken.
• Je klacht wordt vertrouwelijk en zorgvuldig behandeld door een onafhankelijke medewerker binnen Kanslokaal.

Niet tevreden over de afhandeling?

Indien je niet tevreden bent over onze reactie of de afhandeling van je klacht, kun je dit bij ons aangeven. We bekijken dan samen hoe we alsnog tot een passende oplossing kunnen komen. Kanslokaal is een lerende organisatie en wil graag verbeteren waar dat nodig is.

Vragen over de klachtenregeling?

Heb je vragen over deze regeling of wil je hulp bij het indienen van je klacht? Neem dan gerust contact met ons op via algemeen@kanslokaal.nl of bel ons op: (070) 511 8500.

Een stap vooruit!

M

Close

Overzicht

Wat we doen?

Bekijk hier

1

Hoe we werken

Bekijk hier

Home

Bekijk hier

Waar actief?

Bekijk hier

Over ons

Bekijk hier

Media

Bekijk hier